Menu Sluiten

zaterdag 11:00 – 17:00
Ingang Bruidsdeuren

Rondleidingen
Wilt u de kerk met een groep bezoeken tijdens de reguliere openingstijden of juist buiten deze openingstijden? Dan kunt u een “rondleiding op afspraak” maken. Voor een groep betaalt u € 5,- per persoon (met een minimum van € 50,00). U kunt kiezen voor één van onze standaardrondleidingen of in overleg kiezen voor een rondleiding op maat.
Een standaardrondleiding door het schip en koor duurt één uur. Als u ook de gewelven wilt zien, duurt de totale rondleiding ongeveer twee uur. Een rondleiding over alleen de gewelven duurt ook circa één uur.

In verband met de verstaanbaarheid geldt voor rondleidingen in het koor en schip een maximum van 25 personen per groep. Voor rondleidingen op de gewelven geldt een maximum van 15 personen per groep. Voor beide soorten rondleidingen geldt, dat er meerdere groepen tegelijkertijd rondgeleid kunnen worden.

Entreeprijzen
€ 2,- per persoon. (Museumkaart is niet geldig) Kinderen tot en met 12 jaar gratis.
€ 2,- per persoon voor de lunchpauzeconcerten.

Beklimmen Martinitoren
Het beklimmen van de Martinitoren is niet gekoppeld aan de tijden van de toeristische openstelling van de Martinikerk. De toren is van de stad Groningen en het VVV kantoor zorgt voor de kaartverkoop en rondleidingen. Klik hier voor meer informatie over de openingstijden, prijzen en overige mogelijkheden van de Martinitoren.